مورینیو: بعضی از بازیکنان مرا ناامید کرده اند؛ واران مصدوم از خیلی های دیگر بهتر بازی کرد

مصدومیت واران

واران یک قهرمان است؛ چون مصدوم شده بود و در زمین باقی ماند و با همان حال مصدوم از خیلی از بازیکنانی که مصدوم نبودند، بهتر بازی کرد. او نقش یک مهاجم نوک را بازی می کرد؛ چون با مصدومیت و دردی ه داشت نمی توانست سریع بدود و در پست مدافع بازی کند. ما با حضور او در زمین کار را دنبال کردیم. موراتا بیرون ماند، آن هم تصمیم من بود و من به خاطر همین تصمیم گیری ها اینجا هستم. تصمیماتی که گاهی خوب هستند و گاهی بد و 4شنبه شب تصمیم اشتباهی گرفته بودم. شاید موراتا می بایست در ورزشگاه روی نیمکت تیم می نشست. من تعویض کردم؛ چون در حال باختن بودیم و می خواستم ترکیب تیمم را تهاجمی تر کنم

 

راستش را بخواهید ،بازیکنانی هستند که مرا ناامید کرده اند ولی شما (خبرنگاران) منتظر این نباشید که من نظر شخصی ام را در مورد یک یا چند بازیکن خاص اعلام کنم. یادم نمی آید که کدامیک از شما در مورد موراتا از من سوال پرسیدی. من به شما حق می دهم. شاید موراتا بهتر از بازیکنان دیگری بود وانگیزه های بیشتری هم داشت ولی بهترین انسان ها هم ممکن است اشتباه کنند. در بازی 4شنبه شب هوا سرد بود و باران می بارید. فکر می کنم که این بازی شبیه برخی بازیهای دیگر بود. شما اینجا نشسته اید تا از تصمیمات سرمربی تیم انتقاد کنید ولی شاید همیشه این مربی نباشد که مسئولیت همه چیز را بردوش داشته باشد.من مسئولیت های خودم را ادا کردم ولی هیچ

مصدومیت بنزما

فکر می کنم که او از ناحیه قوزک پا مشکل داشت ولی من متوجه مشکل نشدم

سلتاویگو

از این تیم خوشم آمد، فکر می کنم که آنها شایسته برد در این بازی بودند؛ نتیجه ای که در  مقایسه با نتایج قبل قابل قبول تر است. شاید آنها برای به ثمر رساندن دو گلشان تلاش زیادی نکردند و ما هم برای رسیدن به این یک گل خیلی تلاش نکردیم. شاید بهتر بود بازی با نتیجه 0-1 به پایان می رسید. آنها بدون آنکه ما بفهمیم گل دومشان را زدند و ا را مجبور کردند تا واکنش نشان دهیم ولی سلتا تیم برتر میدان بود. با این وجود من معتقدم که تیم ما مدعی اصلی صعود به دور بعد است. دوست دارم این طور فکر کردنم که در بازی برگشت به پیروزی خواهیم رسید. ترجیح می دهم که در این رقابت ها و امشب (4شنبه شب )شکست بخوریم ولی در لالیگا نبازیم. در جام حذفی اینجا بازی می کنیم و بازی برگشتی هم در کار است . البته سلتا در بازی برگشت هم به شانسی که برای صعود دارد ، تکیه خواهد کرد.

شانس صعود

ما شانس خوبی برای رسیدن به دور بعد داریم. برای صعود به یک رد 0-4 یا 0-5 نیاز نداریم. باید 2-4 ، 0-2 یا حتی 0-1 ببریم. لازم نیست که یک برد تاریخی را رقم بزنیم. فقط کافی است ببریم و فکر می کنم که می توانیم ببریم؛ به علاوه می دانم که سلتا با تمام وجود در دیدار برگشت به میدان خواهد آمد و تلاش می کند تا با تمام توان ازی کند. فکر می کنم که می توانیم ببریم و به علاوه بازی کردن در ورزشگاه ما بیشتر از ورزشگاه سلتا مملو از احساسات است. ما باید به نتیجه ای که می خواهیم برسیم.من هنوز هم فکر می کنم که بتوانیم به دور بعد برویم.»

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ